zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
deklaracja dostępności
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Gminy Mierzęcice
XII Sesja w dniu 28 maja 2025, godz. 13:00
w Urząd Gminy Mierzęcice, ul. Wolności 95 (sala posiedzeń)
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Gminy Mierzęcice
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji.
2.
Powołanie Sekretarza obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z XI sesji.
5.
Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie między sesjami.
6.
Informacja o pracy Rady Gminy w okresie między sesjami.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
a)
wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych.
Projekt uchwały - zajęcie pasa drogowego.pdf (0,19MB)
b)
wyrażenia zgody na zawarcie w drodze bezprzetargowej kolejnej umowy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość - działka nr 580/219 - położona w Mierzęcicach Osiedlu.
Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie z dotychczasową stroną kolejnej umów dzierżawy położona w M-cach Osiedlu.pdf (0,23MB)
c)
rozpatrzenia petycji Ogólnopolskiego Zrzeszenia Sędziów AEQUITAS z siedzibą w Łodzi.
Projekt uchwały w spr rozpatrzenia petycji Ogólnopolskiego Zrzeszenia Sędziów AEQUITAS z siedzibą w Łodzi.pdf (0,17MB)
d)
załatwienia wniosku o objęcie przedmiotowego obszaru ochroną środowiskową w formie przewidzianej ustawą o ochronie przyrody.
Projekt uchwały w spr załatwienia wniosku o objęcie przedmiotowego obszaru ochroną środowiskową.pdf (0,17MB)
e)
przekazania pisma według właściwości.
Projekt uchwały w spr przekazania pisma według właściwości.pdf (0,17MB)
f)
zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok.
Projekt uchwały - zmiany uchwały budżetowej na 2025.pdf (0,33MB)
g)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Mierzęcice na lata 2025-2029.
Projekt uchwały - zmiana WPF gminy Mierzęcice na lata 2025 2029.pdf (3,41MB)
8.
Przedstawienie Oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024 dla Gminy Mierzęcice.
9.
Sprawy różne.
10.
Zakończenie obrad.